Långhelgskänsla

Den här helgen har känts full av tid - och den är inte slut än!
I fredags slutade jag tidigt. På vägen hem handlade jag lite och träffade min systersons syskon av en slump. Jag har inte träffat dem på länge så det var riktigt kul. 
Hem och yoga, duscha och plocka lite innan mamma och min styvpappa kom. Mötte dem vid tåget, fick vackra blommor och champagne. Drink hemma innan supergod middag på Enoteca Maglia (vårt tack för den kommande skidresan).  
Lördagen började med en tur på stan gör att handla inför kvällens supé. Men den blev också en shoppingtur som gav styvfadern både tröja och jacka. Därefter var det kalas för systersonen med god lunch och supertårtor (Banoffeepie och kladdkakesemla). De åtta ljusen lös dessutom i olika färger - så fint ordnat! 
På kvällen slappade vi innan vi åt en god supé efter de vuxnas teaterbesök. Idag har vibrunchat och städat och jag har yogat. Efter nyttig lunch (rågbröd med avokado) är jag nu redo för soffmys med maken. En bra helg helt enkelt!


Kommentera här: