RRR

Tre r idag:


R1 - rulla vagn
Jag har testat sidan rulla vagn, där man kan träffa andra föräldralediga människor. Idag träffade jag en mycket trevlig mamma och hennes söta dotter (en månad äldre än min). Några timmar med promenad och fika och jag hoppas vi ses igen. Lite känsla av blind date först men väldigt bra efter!

R2 - räkor
Efter daten gav jag mig på att leta räkor till middag (det är ju fredag!). Ett par affärer och några kilometer till i benen senare ligger räkorna och champagnen i kylen. Nu väntar jag bara på maken. 

R3 - regntunga skyar
På vägen hem såg himlen dramatisk ut och efter ett par timmar brakade det loss. Bokstavligen talat. Det åskar och mullrar och haglar för fullt. Och tydligen var det då min man passade på att ta sig hem för han kom just in och såg ut som en dränkt katt... Nu blir det bubbel!

Kommentera här: