Grym start på v 5

I mitt jobb går vi ju efter kalenderveckorna, antagligen på grund av att man pratar om loven enligt veckan de infaller på. Till exempel är ju sportlovet här alltid vecka 7. Vilket är riktigt snart eftersom vecka 5 började idag. 

Och vilken början! Frukostbuffé med fina vännen C och hennes lilla E, som plötsligt känns stor jämfört med min lilla och den ännu mindre i Cs mage. Vi valde Steinbrenner på Östra Hamngatan och jag blev positivt överraskad över deras goda bröd och mängden kakor och tårtor. En tvåtimmars frukost senare rullade jag därifrån mätt och belåten. Snor en bild av C för att visa på lyxen. 

Nu blir det vagnpromenad med fina grannar och barn. Behövligt efter allt gott. Lika behövligt som en stark start på en vecka som kan bli tuff då jag är gräsänka torsdag - måndag... 

Kommentarer:

1 Anonym:

Tusen tack för en toppenstart på veckan! 💖

Kommentera här: