Long time no see

Så, en veckas semester har avklarats och därmed har jag varit offline mer än vanligt. Men nu är vi åter i regn och rusk och jag inloggad.

Vid flera resor har Fredrik och jag skojat om folk som reser med hela sin familj, tre generation, och bor ihop och umgås dygnet runt under hela resan. Så plötsligt händer det. Vi ska åka på familjeresa. En vecka. I Antibes. Med pappa, syster och alla vi. Hur hände det?!

För ungefär ett år sedan hade jag amningshjärna. Då ringde min pappa och frågade om vi ville fira hans 70årsdag i Antibes. Hela familjen. Jag sa ja. 

Så nu blev det åka av, första veckan i september. Vi har bott jättefint, haft otroligt väder och ätit gott. Och hållt sams. Jag, Fredrik och Majken tog en tur till Monaco så lite egentid blev det. Vi åt också middag själva med Majkens bröder en kväll och tog små promenader och badturer själva. Mysigt. Men jag tror inte att det blir fler sådana här resor, i alla fall inte på tio år! 

Kommentera här: