Dags bli hösttrött?

Nu har verkligheten nog kommit ikapp mig med alarm måndag till fredag, jobba heltid, ändå hinna tvätta, städa (ok, inte så ofta. Inte tillräckligt ofta.), hämta, vara på aktiviteter, laga mat... för nu är jag trött. 

Kan somna tidigt men leker Lalehs nya låt och ligger vaken i vargtimmen (timmarna!). Sedan några dagar gör dessutom min axel ont. Definitivt inte överbelastad. Snarare tvärtom. Nojar upp mig och får tillbaka känslan av en propp. Men kan ju vara en nerv i kläm. Eller en sträckning. Men visst bidrar det till den allmänt sega känslan. 

Positivt i mörker är i alla fall tända ljus, kanelbullens dag på tisdag och att Vänner sänds på tv igen så jag kan se det för jag vet inte vilken gång i ordningen. Och så min solstråle såklart som äntligen låter mig experimentera med hennes hår.

Kommentera här: