Massa paket!

Idag blev som en liten julafton för mig. Min kollega hade sin sista dag och hade present med sig till mig! Jag fick fina utflyktsmuggar och dessutom två "gör-dem-själv"-muggar/ljuslyktor. Bäst var ändå (och det är alltså trots eget pyssel med kopparpenna (!)) de fina orden hon skrev till mig. Jag har nog aldrig haft en kollega som är så duktig på att uttrycks sig fint och minnesvärt. Så Carolina: TACK för dina fina ord och lita på att du blir enormt saknad. Du är fantastisk att jobba ihop med (och det vet jag eftersom jag haft massa olika kollegor). Jag hoppas verkligen att vi får jobba ihop igen för vi är en bra kombo. Kramar

Kommentarer:

1 Carolina:

Wow. Tack för dina fina ord. Din förmåga att sprida energi är obeskrivlig! Vi är en toppenkombo! Hoppas också att vi får jobba ihop igen! Sköt om dig nu! Många kramar

Kommentera här: